Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2007 19:50 - Няма ненаказано добро или обири 3
Автор: jesusbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1308 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Надали има по-правилна еврейска поговорка от тази. Днес се убедих за пореден път в правотата й.
Както Паулу Коелю е казал в "Алхимикът": Ако нещо се случи веднъж, надали ще се случи втори път, но ако се случи два пъти, то със сигурност ще се случи и трети път. Та днес бях обран за трети път тази година. (За справка - тук и тук), и то от колега, на когото съм правил страшни услуги.
Въпросният колега е наркоман (и е поредното доказателство, че няма бивш негър и бивш наркоман), който е минал лечение и от доста време уж не се  друса. В последно време само реве за пари, че не му стигат и че е в борчове, а взима колкото нас.
Много пъти сме го покривали, когато закъснее за работа или си тръгна по-рано, много пъти като е закъсвал, съм му давал пари назаем (даже още ми дължи, но ще ми бъдат върнати от шефовете)
Та днес нашето наркоманче се появи за малко и с лекота пребърка дрехите на колегата и моите и си взе от портфейла ми 10 лева. Да ме беше помолил, щях да му ги дам назаем. Сумата пак не е голяма, ама този жест много ме подразни и обиди.
Много съм краен към наркоманите и тем подобна паплач, защото тяхната "болест"  Е ПРОДУКТ НА ЛИЧЕН ИЗБОР И НИКОЙ НЕ ИМ Е ВИНОВЕН ЗА РЕШЕНИЕТО, КОЕТО СА ВЗЕЛИ!
Поредните въпроси
  1. Докога ще съжаляваме подобна паплач, а няма да обръщаме внимание на хората, които наистина са болни (деца с церебрална парализа, аутизъм, диабет, с физически увреждания и още и още и още)?
  2. Докога пустите правозащитници ще се застъпват за тях, а не за хората, пострадали от тях и чиито права наистина са нарушени?
  3. Докога съдебната ни система ще е толерантна и мека към пласьорите и употребяващите наркотици?
  4. Докога ще се отпускат  огромни средства за подпомагане на тази паплач, а за други наистина важни дейности ще капва по нещо (например спорт, извънкласно обучение)?
Чакам и вашите въпроси по този проблем и мнния. Нека отново предизвикаме дискусия!


Тагове:   ненаказано,   обири,


Гласувай:
0



1. danyolka - Много
31.10.2007 23:36
сериозна тема. Съчуствам ти, че съжителстваш по принуда със "зависим". Аз също имам богат опит, навярно някой ден ще ми дойде музата да разкажа за него.
Обществото си крие главата в пясъка. Много ми е болно и тегаво, но предполагам знаеш каква голяма мафия е наркоразпространението, как ченгетата знаят кои са големите риби, а в затвора влизат нещастници без късмет и избор...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jesusbg
Категория: Туризъм
Прочетен: 1181506
Постинги: 326
Коментари: 1230
Гласове: 21603
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930