Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2007 14:46 - 17. Една секунда (редакция)
Автор: jesusbg Категория: Изкуство   
Прочетен: 2330 Коментари: 9 Гласове:
0



 

До преди една секуна,

бях друг човек,

до преди една секунда,

аз бях с теб.

До преди една секунда...

 

Доверие с години се гради,

за секунда се руши. 

Ти беше с друг,

а аз бях тук.

Наведе поглед към земя,

но безмълвна бе тя. 

Не ме поглеждай, смисъл няма,

сърцето ми сковано е със лед

                                               към теб.

Не ме търси, смисъл няма.

След жестоката измяна

позорът личи

в очите ти.

Но сълзите ти не ще ме трогнат,

болката не ще прогонят.

Аз живота ти ще променя,

всичко хубаво ще унищожа,

Дявола ще видиш в моето лице,

от Антихириста съм по-зле.

Разбери, мъртъв съм за теб,

споменът е блед.

Друга ще стои до мен

в хубавите нови дни,

но няма да си ти!

Но помни –

след години

ще ме видиш ти.

Ще искаш миналото да го върнеш,

в спомените ще се върнеш. 

А там витае призрак –

този призрак ще е моя,

ще е любовта,

която я погуби ти сама.

Ще съжаляваш,

ще се разкайваш,

ще те боли

за миналите дни.

Запомни

и гледай ме в очи –

доверие с години се гради,

за секунда се рушил

Разби истини,

унищожи мечти. 

Това бяха нашите мечти...

 

                            28.05.2002.



Тагове:   редакция,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. floraevolve - uf
14.10.2007 15:44
mnogo lo6o...no i az sym pisala podobni neshta - ot naranenost shte da e bilo tova
цитирай
2. desislava71 - Дано си срещнал другата -
14.10.2007 20:30
истинската:))
цитирай
3. tera - Само въпрос -
15.10.2007 10:46
защо помниш тази, която те е наранила? А тези, които ти си наранил дали ги помниш?

Егоизмът си е номер 1 навсякъде и всеки жалее само за собствената си скъпоценна кожа. Даже не мисля, че в такива случаи става въпрос за чувства, а единствено за наранено его.

Никакъв упрек няма в това, което написах. Само констатации. Но след като след 5 години си го извадил това от прахта, значи жилото е още в раната.
Just forget about it!
Поздрави :)))
цитирай
4. deninosht - !!!:)
15.10.2007 18:44
До преди една секуна,

бях друг човек,

.................

sekundno promenq6 se;
minutno obi4a6;
4asovo rasqjdava6-
koga jivota re6ava6?:)

POZDRAV:)
цитирай
5. jesusbg - До tera
15.10.2007 21:23
да, помня жените, които съм наранил волю или неволю (второто е по-често, и то само защото им казах, че не мога да отвърна на чувствата им и не искам да злоупотребявам с тях). А идеята за това стихотворение е заимствана от песента на Paradise Lost "One second". освен това всеки от нас наранява или бива нараняван. Важното е дали си искал нарочно да нараниш човека и дали след това си се научил отново да обичаш!
P.S. Тези стихове са от издадената ви стихосбирка "Трагедии след залез слънце" с която искам да ви запозная всичките - затожва съм публикувал номерът и годината на писане
цитирай
6. jesusbg - До deninost
15.10.2007 22:42
за 25 години смея да твръдя, че съм нопровил повече неща и съп ЖИВЯЛ много по-качественио от одоста сруги хора за целия им живот (говоря за случаите, когто животът им е доста по-дълъг от моя, а не за нещастно загинали наши приятели)
цитирай
7. tera - :)
16.10.2007 09:41
Успех на стихосбирката!
Глупаво е да се разсъждава върху стихове, но има в тези болка и ожесточение и затова не се въздържах. Всъщност те са еманация на подсъзнателното и рядко имат пряка връзка с реалния живот и не би трябвало да се приемат буквално.
Поздрави :)))
цитирай
8. petrovva - прекрасни стихове!
16.10.2007 19:34
поздравявам те...и си чакам стихосбирката с посвещение и целувка!
и.. кога ще започнеш втората?
онази с нежните и чувствени стихове?
приятна и усмихната вечер!
цитирай
9. kardamom - ...
16.10.2007 19:51
надявам се никога повече да не се чувстваш така наранен и предаден!!!
никога повече!
прекрасни стихове!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jesusbg
Категория: Туризъм
Прочетен: 1181504
Постинги: 326
Коментари: 1230
Гласове: 21603
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930