Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 08:34 - Русе - една незабравима приказка 8
Автор: jesusbg Категория: Туризъм   
Прочетен: 6816 Коментари: 5 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На площад "Княз Александър Батенберг"


На площад "княз александър Батенберг" в Русе се намират четири основни забележителности на града - гимназия "Христо Ботев, Паметник на Българския войн, Регионалната Библиотека и Регионалния Исторически Музей.


image
Първи стъпки по площада


image
Регионален Исторически Музей

image
Паметник на Българския Войн

image
Гимназия "Христо Ботев" - снимка от площада.

image
Регионална Библиотека

image
къде без БТК?

image
Отново гимназията


image
Фонтанът на площада и паметникат на Българския Войн  

След тази кратка фотосесия се запътих към музея.
Вътре, за мое щастие, се събра група туристи от България, и аз бях присламчен към тях.


image
От музея към бибиотеката


Имаше и специална гостуваща изложба на средновековни ирански произведения на изкуството, сред които, освен битови неща, се октрояваха стихове на поета Саади и Коранът.

image
Персийски килими и знамената на Република България и Република Иран

image
Свещен Коран


image
Каламзани


image
Ирански илюстрации


image
Хатакмари

С този експонат приключиха снимките ми на иранската изложба.

Влезнах в следаща стая, където беше продължена изложба от бита на Русе в началото на 20 век.


image
Мебелировкатата в Русе в началото на 20 Век

image
Аксесоари

image
Отново мебелировка


image
Jesusbg в музея - автоснимка в отледало

image
Обяви от старо време

image
Дамски дрехи

image
Старо и ново - мебели и парно, картини и климатик

На втория етаж на музия има тераса, от късето се важда площа "Княз Александър Батенберг" в друга светлина.

image
Регионалната Библиотека - изглед от музея

image
гимназия "Христо Ботев" - цялостен изглед, благодарение на музея

След тези две снимки се върнах да доразгледам музея и да съхраня на снимка тези златни шедьоври


image


След като разгледах и тези забележителности, се отправих се отправих към Флотската кула и крепостната врата Кюнтюкапъ...






Гласувай:
14



1. pevetsa - На този площад съм израсъл, и моето ...
27.01.2011 19:52
На този площад съм израсъл, и моето училище, някога първа мъжка гимназия, върна ме в детството ми ...
И ти БЛАГОДАРЯ, за това което направи с тези няколко постинга за любимия ми град, та това е ВЕЛИЧЕСТВЕНО!
цитирай
2. toninabog - toninabog
28.01.2011 10:04
Браво!Направил си добро представяне на Русе,с много снимки!Само се питам имаш ли някакъв корен от Русе,или си решил да ни покажеш Русе като турист,който обаче говори за града с любов.Поздрави!
цитирай
3. jesusbg - toninabog
28.01.2011 12:35
Второто е. А и досега не съм предствял градове, с които съм родствено свързан.
цитирай
4. toninabog - Браво от Тони
30.01.2011 10:07
Чудесно! Много хора от Русе и не от Русе могат с удоволствие да четат и гледад пътеписите ти! Поздрави!
цитирай
5. alexs - Чудесно представяне на Русе На ...
01.04.2012 23:41
Чудесно представяне на Русе
На времето кагато бях ученик идвал по тези места до старата поща.
А последната снимка е на Боровското сребърно съкровище.
http://alexs.blog.bg/turizam/2011/08/23/srebyrnoto-trakiisko-sykrovishte-ot-borovo-ot-ruse-do-tyrnov.806757
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jesusbg
Категория: Туризъм
Прочетен: 1181388
Постинги: 326
Коментари: 1230
Гласове: 21603
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930