Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 21:00 - Букурещ - възхищение и разочарование 21
Автор: jesusbg Категория: Туризъм   
Прочетен: 2824 Коментари: 3 Гласове:
7



от Ботаническата градина до Езерото Морий, Стадионът на Стяуа и обратно към центъра.


От Ботаническата градина излезнах на шосеауа Контрокени. от там хванах тролей номер 61. Първото място, което си заслужаваше да се снима, беше на площад Леул, от където започва булевард Лутлиу Маниу


image
военно поделение

image
Паментик на лъв - със сигурност български символ

От там благополучно стигнах до езерото Морий


image
Бентът на езерото

image
На изток към Букурещ

image
Езерото - снимка първа


image
Езерото - снимка втора

От там хванах трамвай номер 41 и по Булевард Шосеауа Виртуций тръгнах към стадиона на Стяуа.


image
Красива църква по пътя.


В трамвая имах един от най-забавните си моменти от букурещкото пътеществие. Хората разбраха, че съм чужденец Качи с еедна циганка, която започна да предлага различни стоки. На втория тигел се залепи за мен и започна да ми предлага стоката си. усмихнах и се и на чист български й казах: "Извинявайте, госпожо, но въобще не разбирам какво говорите."  Циганката опули едни очи, и започна ядосано даповтаря на румънски, от което само разбрах:  "Три за една лея".  На петата минута и писна да се занимава с мен, махна с ръка и си тръгна, а останалите пътници в трамвая се заливаха от смях и ме гледаха доста одобрително.


Та стигнах до предпоследната спирка на трамвая на Булевард Генча, слезнах от травмая и се запътих към стадиона. Снимките ми са ограничени, защото се оказа, че за посещение се плаща вход и задължително се чака екскурзовод. аз нямах нужното време, защото на следващия ден пътувах обратно към България. 



imageВходът на Стадиона на Стяуа

image

image
План на стадиона


image
Част от стадиона.

След това с еотпътих към центъра за малко сувенири.

Следващите снимки са към центъра от автобуса.


image



image


image
отново грандомасско строителство

....





Тагове:   Букурещ,   възхищение,


Гласувай:
7



1. panazea - Браво , радвам се да те видя!
17.06.2010 21:04
:))
цитирай
2. jesusbg - Време беше
17.06.2010 21:15
да се върна и тук :-)

panazea написа:
:))

цитирай
3. scarlety - Много интересно!
17.06.2010 21:22
Хубав постинг и снимките са чудесни!
Поздравления!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jesusbg
Категория: Туризъм
Прочетен: 1180511
Постинги: 326
Коментари: 1230
Гласове: 21603
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930