Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 18:00 - Сърбия - Йелашничка клисура
Автор: jesusbg Категория: Туризъм   
Прочетен: 3758 Коментари: 2 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В последният ми ден в Сърбия с Марко и Александра тръгнахме към Йелашничката клисура, за да се разведрим от градския живот. Потеглихме с "прекрасното" Юго, което и аз имах честа да покарам.

image
моя милост преди да подкара Юго-то

Минахме през една "продавница" да се запасим с пиво и безалкохолно (храната беше предварително приготвена) и потегхихме.

Преди Нишка баня видяхме нещо уникално - църква на камион. Спряхме се да заснемем този феномен.

image
Гръцка ортодоксална църква на камион

image
двама сръбски "богомолци" :-)

image
и един български.

След Нишка баня ни объркаха за пътя, но се срещнахме с едни туристи.
image
Туристите с Марко и Александра

image
и с мен.

Седнахме при тях, попричахме си (естествено бях леко заяден на тема бугари, ама и аз не им останах длъжен). Там изядохме по един сандвич и тръгнахме в обратна посока.

После навлезнахме в същинската клисура.

image
началото на клисурата

image
красота

image
"чиста" река

image
алпинисти

На това местенце седнахме да се насладим на природата и абсурдите, присъщи за всички южни народи.

image
цялото "Джубре" на сърбите беше в и около реката.

Не издържах и хванах двата найлонови плика да зачистя малко местенцето. Те въобще не ми стигнаха, но това беше достатъчно Марко да ми направи следващите снимки и с Александра да възникнат: "Срам. Бугарин дошел да чисти српска шума"

image
Бугарин чисти српска шума

image
и втората снимка преди да се включат в почистването.

Тъй като времето напредваше, а моят автобус тръгваше в 16 часа сръбско време, трябваше да тръгнем отново към Ниш.

image
към Ниш

image
краят на клисурата.

След като се прибрахме в Ниш, отидохме като за последно на едно Йелен пиво в Твърджавата. След него точно в 15.57 бях на автогарата, където се разделих с новите ми приятели. В абтобусчето (по-точно маршрутката) си имахме и нещо като ескорт - сръбски полицаи, пътуващи за Цариброд.

Така приключи това ми пътешествие - много приятни спомени и двама нови приятели.

И специално за тях:

Marko, Aleksandra, volim vi, mnogo. Vas Aleksandar iz Bugarske.





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vanex - :)
16.08.2009 23:13
еее бас ми е драго като ми разказваш за сърбия :)- скоро пак да отидеш :)
цитирай
2. jesusbg - vanex
17.08.2009 18:13
следващата спирка е Румъния (отново) :-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jesusbg
Категория: Туризъм
Прочетен: 1178328
Постинги: 326
Коментари: 1230
Гласове: 21603
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930