Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
13.04.2008 20:59 -
ЧЕЗ: "ДА направим клиентите си на маймуни!!!"
"Ало, Топлофикация ли е?
-Не, Електроснабдяване.
-Нищо - и на вас да ви еба майката!"
Надали има човек, който да не знае този виц и надали има човек, който да не го е изживял под една или друга форма.
Не знам по каква причина, ама всеки чужд "инвеститор" (грабител) много бързо прихваща модела на работа на нашата администрация и институции и започва тотална гавра с потребителите.
За какво става дума.
Петък вечерта се прибирам от работа и в пощенстака си кутия намерих сметката за ток.Сумата беше съвсем нормална.
Нещото, което ме учуди, беше фактът, че крайният срок е днес - нделя 13 април.
До тук всичко хубаво.
Вчера отидох на обучение, което е близо до централна поща и минах от там да си платя тока. оказа се, че касата на ЧЕЗ не работи събота и неделя.
Реших да се обадя на денонощния им телефонен център. На третия път ми се обади оператор, когото попитах къде мога да си палтя тока. ЧОвекът ми отговори - в Глобал нет и в Джеф.
НАблизо нямаше Глобал нет, а и свършихме късно, така че реших да си платя сметката днес. Та отивам в обедната почивка до Джеф, и касиерката ми каза следното нещо:
"-От началото на годината ние нямаме договор с ЧЕЗ и при нас не можете да си платите сметката.."
Попитах я за магазин за оръжие, за да отида и да ги отстрелям всички гадове от тази фирма..
По-късно се обадих отново на кол.центъра, откъдето бяха "много учудени", уж ми влезнаха в положението, обещаха, че ще подадат сигнал за забавените светки, и ме посъветваха да си платя тока чрез интернет.
Не ползвам и няма да ползвам скоро интернет плащания.
Въпрос първи - като се бавят толкова със сметките и ми поставят крайни срокове, защо никъде нямам възможност събота и неделя да си платя тока? :-@
Втори въпрос - като уж са европейска фирма,защо не прилагат европейските стандарти за отношение към клиентите?
Трети въпрос - като заедно с Е.ОН и EVN са такива говеда, защо законът не ни даде възможност да се договаряме директно с Електоцентралите, за да получим по-качествено обслужване?
Четвърти въпрос - дали "обективният и бързият" ни съд ще уважи жалба в този случай за нанесени неимуществени вреди?
Чакам вашите въпроси и мнения и нека отново предизвикаме дискусия!
-Не, Електроснабдяване.
-Нищо - и на вас да ви еба майката!"
Надали има човек, който да не знае този виц и надали има човек, който да не го е изживял под една или друга форма.
Не знам по каква причина, ама всеки чужд "инвеститор" (грабител) много бързо прихваща модела на работа на нашата администрация и институции и започва тотална гавра с потребителите.
За какво става дума.
Петък вечерта се прибирам от работа и в пощенстака си кутия намерих сметката за ток.Сумата беше съвсем нормална.
Нещото, което ме учуди, беше фактът, че крайният срок е днес - нделя 13 април.
До тук всичко хубаво.
Вчера отидох на обучение, което е близо до централна поща и минах от там да си платя тока. оказа се, че касата на ЧЕЗ не работи събота и неделя.
Реших да се обадя на денонощния им телефонен център. На третия път ми се обади оператор, когото попитах къде мога да си палтя тока. ЧОвекът ми отговори - в Глобал нет и в Джеф.
НАблизо нямаше Глобал нет, а и свършихме късно, така че реших да си платя сметката днес. Та отивам в обедната почивка до Джеф, и касиерката ми каза следното нещо:
"-От началото на годината ние нямаме договор с ЧЕЗ и при нас не можете да си платите сметката.."
Попитах я за магазин за оръжие, за да отида и да ги отстрелям всички гадове от тази фирма..
По-късно се обадих отново на кол.центъра, откъдето бяха "много учудени", уж ми влезнаха в положението, обещаха, че ще подадат сигнал за забавените светки, и ме посъветваха да си платя тока чрез интернет.
Не ползвам и няма да ползвам скоро интернет плащания.
Въпрос първи - като се бавят толкова със сметките и ми поставят крайни срокове, защо никъде нямам възможност събота и неделя да си платя тока? :-@
Втори въпрос - като уж са европейска фирма,защо не прилагат европейските стандарти за отношение към клиентите?
Трети въпрос - като заедно с Е.ОН и EVN са такива говеда, защо законът не ни даде възможност да се договаряме директно с Електоцентралите, за да получим по-качествено обслужване?
Четвърти въпрос - дали "обективният и бързият" ни съд ще уважи жалба в този случай за нанесени неимуществени вреди?
Чакам вашите въпроси и мнения и нека отново предизвикаме дискусия!
Мненията на 99% от потребителите и на 3те електроразпределителни дружества е едно! И тъй като съм добре възпитан човек няма да го напиша така, както ми звучи в главата :) /това от вица е мекият вариант на желанието ми към тях!/
Аз още не мога да си отговоря на въпроса: след като дружествата, още докато бяха държавна собственост, бяха печеливши със 7те% вписана печалба, защо идиотската ни държава ги /и ни/ продаде на западнали чуждестранни дружества и определи тяхната печалба да е от 14% нагоре? Защо тя да не прибира тези пари?!
А администрацията си остана същата пасмина и сган! Свикнала да те навикват с повод и без повод! През студените дни в началото на годината 1/2 час след полунощ изгасва тока. Бързо намирам "дежурните" тел. при повреди /оттренирани действия/ и след 1/2 час упорито звънене сърдит мъжки глас ми изстрелва четири цифрен тел., на който ще получа жадуваната информация - кога ще имам ток. След още 15 мин. набиране друг глас ме прави на идиот, крещейки ми, че това не е тел. на повреди и информация за същите и с йезуитски съждения ме обяви за луда, която в 1 ч. през нощта си измисля телефони, на които да звъни, защото й е скучно! Бях надлежно разпитана от къде съм получила въпросния 4 цифрен тел., но отговорите ми нямаха никакво значение за "комплиментите", които получих!
цитирайАз още не мога да си отговоря на въпроса: след като дружествата, още докато бяха държавна собственост, бяха печеливши със 7те% вписана печалба, защо идиотската ни държава ги /и ни/ продаде на западнали чуждестранни дружества и определи тяхната печалба да е от 14% нагоре? Защо тя да не прибира тези пари?!
А администрацията си остана същата пасмина и сган! Свикнала да те навикват с повод и без повод! През студените дни в началото на годината 1/2 час след полунощ изгасва тока. Бързо намирам "дежурните" тел. при повреди /оттренирани действия/ и след 1/2 час упорито звънене сърдит мъжки глас ми изстрелва четири цифрен тел., на който ще получа жадуваната информация - кога ще имам ток. След още 15 мин. набиране друг глас ме прави на идиот, крещейки ми, че това не е тел. на повреди и информация за същите и с йезуитски съждения ме обяви за луда, която в 1 ч. през нощта си измисля телефони, на които да звъни, защото й е скучно! Бях надлежно разпитана от къде съм получила въпросния 4 цифрен тел., но отговорите ми нямаха никакво значение за "комплиментите", които получих!
аз също съм към ЧЕЗ,но не чакам бележката да дойде,защото обикновено закъснява.А си проверявам сметката в Интернет и така знам колко и кога да плащам. :))
цитирайвъпросът е да ги научим на уважение към клиентите!!!
цитирайем то понеже няма шанс да се научат,аз си спестявам ядовете :)
цитирайаз пък ще си купя булдозер (за справка - "Мислете му" в блогрола ми)
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. Dia Nova
2. смях - само за лица над 18 години и с невероятно чувство за хумор
3. кражбата от Топлофикация
4. алкохолен зодияк
5. АНТИЧАЛГА ФРОНТ
6. много смях от Нели
7. Любовни съвети на баба - има смисъл в тях
8. античалга 2 - правила за поведение на чалгаджията
9. Ах, Любов, Любов
10. Един от шефовете :-)
11. Сдружение на младите психолози в България "4 април"
12. Виновните за временното затваряне на малките блокове на АЕЦ "Козлодуй"
13. как да убием шаврантия :-D
14. Поредната простотия на македонизма
15. В подкрепа на българското
16. как се губи мъж
17. Мислете му!!!
18. Скопие
19. ДСБ - смях голям!!!
20. истината за Македония!!!
21. Калин Руменов - достоен журналист!!!
2. смях - само за лица над 18 години и с невероятно чувство за хумор
3. кражбата от Топлофикация
4. алкохолен зодияк
5. АНТИЧАЛГА ФРОНТ
6. много смях от Нели
7. Любовни съвети на баба - има смисъл в тях
8. античалга 2 - правила за поведение на чалгаджията
9. Ах, Любов, Любов
10. Един от шефовете :-)
11. Сдружение на младите психолози в България "4 април"
12. Виновните за временното затваряне на малките блокове на АЕЦ "Козлодуй"
13. как да убием шаврантия :-D
14. Поредната простотия на македонизма
15. В подкрепа на българското
16. как се губи мъж
17. Мислете му!!!
18. Скопие
19. ДСБ - смях голям!!!
20. истината за Македония!!!
21. Калин Руменов - достоен журналист!!!