Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2008 20:59 - ЧЕЗ: "ДА направим клиентите си на маймуни!!!"
Автор: jesusbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2584 Коментари: 5 Гласове:
0



"Ало, Топлофикация ли е?
-Не, Електроснабдяване.
-Нищо - и на вас да ви еба майката!"

Надали има човек, който да не знае този виц и надали има човек, който да не го е изживял под една или друга форма.
Не знам по каква причина, ама всеки чужд "инвеститор" (грабител) много бързо прихваща модела на работа на нашата администрация и институции и започва тотална гавра с потребителите.
За какво става дума.
Петък вечерта се прибирам от работа и в пощенстака си кутия намерих сметката за ток.Сумата беше съвсем нормална.
Нещото, което ме учуди, беше фактът, че крайният срок е днес - нделя 13 април.
До тук всичко хубаво.
Вчера отидох на обучение, което е близо до централна поща и минах от там да си платя тока. оказа се, че касата на ЧЕЗ не работи събота и неделя.
Реших да се обадя на денонощния им телефонен център. На третия път ми се обади оператор, когото попитах къде мога да си палтя тока. ЧОвекът ми отговори - в Глобал нет и в Джеф.
НАблизо нямаше Глобал нет, а и свършихме късно, така че реших да си платя сметката днес. Та отивам в обедната почивка до Джеф, и касиерката ми каза следното нещо:
"-От началото на годината ние нямаме договор с ЧЕЗ и при нас не можете да си платите сметката.."
Попитах я за магазин за оръжие, за да отида и да ги отстрелям всички гадове от тази фирма..
По-късно се обадих отново на кол.центъра, откъдето бяха "много учудени", уж ми влезнаха в положението, обещаха, че ще подадат сигнал за забавените светки, и ме посъветваха да си платя тока чрез интернет.
Не ползвам и няма да ползвам скоро интернет плащания.
Въпрос първи - като се бавят толкова със сметките и ми поставят крайни срокове, защо никъде нямам възможност събота и неделя да си платя тока? :-@
Втори въпрос - като уж са европейска фирма,защо не прилагат европейските стандарти за отношение към клиентите?
Трети въпрос - като заедно с Е.ОН и  EVN  са такива говеда, защо законът не ни даде възможност да се договаряме директно с Електоцентралите, за да получим по-качествено обслужване?
Четвърти въпрос - дали "обективният и бързият" ни съд ще уважи жалба в този случай за нанесени неимуществени вреди?

Чакам вашите въпроси и мнения и нека отново предизвикаме дискусия!



Тагове:   маймуни,   направим,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dadide - *
13.04.2008 22:24
Мненията на 99% от потребителите и на 3те електроразпределителни дружества е едно! И тъй като съм добре възпитан човек няма да го напиша така, както ми звучи в главата :) /това от вица е мекият вариант на желанието ми към тях!/
Аз още не мога да си отговоря на въпроса: след като дружествата, още докато бяха държавна собственост, бяха печеливши със 7те% вписана печалба, защо идиотската ни държава ги /и ни/ продаде на западнали чуждестранни дружества и определи тяхната печалба да е от 14% нагоре? Защо тя да не прибира тези пари?!

А администрацията си остана същата пасмина и сган! Свикнала да те навикват с повод и без повод! През студените дни в началото на годината 1/2 час след полунощ изгасва тока. Бързо намирам "дежурните" тел. при повреди /оттренирани действия/ и след 1/2 час упорито звънене сърдит мъжки глас ми изстрелва четири цифрен тел., на който ще получа жадуваната информация - кога ще имам ток. След още 15 мин. набиране друг глас ме прави на идиот, крещейки ми, че това не е тел. на повреди и информация за същите и с йезуитски съждения ме обяви за луда, която в 1 ч. през нощта си измисля телефони, на които да звъни, защото й е скучно! Бях надлежно разпитана от къде съм получила въпросния 4 цифрен тел., но отговорите ми нямаха никакво значение за "комплиментите", които получих!
цитирай
2. deathwoman666 - аз също съм към ЧЕЗ, но не чакам бе...
14.04.2008 17:28
аз също съм към ЧЕЗ,но не чакам бележката да дойде,защото обикновено закъснява.А си проверявам сметката в Интернет и така знам колко и кога да плащам. :))
цитирай
3. jesusbg - Мъри,
14.04.2008 17:32
въпросът е да ги научим на уважение към клиентите!!!
цитирай
4. deathwoman666 - ем то понеже няма шанс да се научат, ...
14.04.2008 20:41
ем то понеже няма шанс да се научат,аз си спестявам ядовете :)
цитирай
5. jesusbg - аз пък ще си купя булдозер (за спр...
14.04.2008 21:52
аз пък ще си купя булдозер (за справка - "Мислете му" в блогрола ми)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jesusbg
Категория: Туризъм
Прочетен: 1180522
Постинги: 326
Коментари: 1230
Гласове: 21603
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930